ramky a megahrze

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Úterý Srpen 13 00:32:50 CEST 2002

xyzZ wrote:
> Zdravím...
>
>     Chcel by som sa len spytat, ci mozem na 66MHz dosku namontovat aj
>     rychlejsiu DIMM-ku (100, 133 ...na inzerat su lacnejsie) aby to fungovalo

Prakticka zkusenost rika: Do desky s chipsetem Intel TX (pro Pentium),
ktera umi oficialne jen 66MHz moduly muzete nacpat cokoliv
(66,100,133), mam ozkouseno na nekolika ruznych modelech ruznych
vyrobcu. Do desky s chipsetem Via (FIC VA-501, nevim presny chipset),
ktera taky umi oficialne pouze 66MHZ moduly jsem uspesne nacpal 66 a
133 MHz moduly, 100MHz nejely. S ostatnimi zkusenosti nemam.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz