ramky a megahrze

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Srpen 13 07:05:04 CEST 2002

> Prakticka zkusenost rika: Do desky s chipsetem Intel TX (pro Pentium),
> ktera umi oficialne jen 66MHz moduly muzete nacpat cokoliv
> (66,100,133), mam ozkouseno na nekolika ruznych modelech ruznych
> vyrobcu. Do desky s chipsetem Via (FIC VA-501, nevim presny chipset),
> ktera taky umi oficialne pouze 66MHZ moduly jsem uspesne nacpal 66 a
> 133 MHz moduly, 100MHz nejely. S ostatnimi zkusenosti nemam.

Do desek pro puvodni pentium SDRAMy sice prakticky nedavam, ale pripadm
zkusenost s deskami pro pentium-ii a pentium-iii (ruzne sady intel a via) -
rychlejsi taktovani snasejici pamet zatim vzdy fungovala na nizsich
frekvencich.
Problem v pripade desek pro puvodni pentium bych videl spis ve voltazi -
vetsina sdramu umi pouze 3.3V zatimco mnoho desek pro pentium ma
nastaveno/umi 5V.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz