OT: povodne v praze

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Úterý Srpen 13 11:37:25 CEST 2002

TH> Nazdar,
TH>         tak jsem si prave _nemohl_ prohlidnout

TH>   Seznam pražských ulic ohrožených 50ti letou vodou
TH>   Seznam pražských ulic ohrožených 100letou vodou
TH>   Seznam pražských shromaždišť

TH> na www.praha.cz a proc? ContentType application/vnd.ms-excel a nebo
TH> application/vnd.msword. Tak ja nevim, ale cekal jsem, ze to bude textak

Nevim, KWord neznam, oteviral jsem to z Windows v IE, nicmene jsem se
podival do hlavicky, a tam je

xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word"
xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">

Cili zadny hlupy Excel, naopak z Excelu vygenerovane HTML. Pote jsem
si to zkusil otevrit i v lynxu, a uplne v pohode. Takze bud to hodne
rychle vymenili, nebo je chyba nekde jinde.

Tomas