povodne v praze

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Srpen 13 11:51:07 CEST 2002

> tak jsem si prave _nemohl_ prohlidnout
>
>   Seznam pražských ulic ohrožených 50ti letou vodou
>   Seznam pražských ulic ohrožených 100letou vodou
>   Seznam pražských shromaždišť
>
> na www.praha.cz a proc? ContentType application/vnd.ms-excel a nebo
> application/vnd.msword. Tak ja nevim, ale cekal jsem, ze to bude textak
> a ze si to prectu pres more a budu v tom hledat svou ulici grepem...

Byl bych rad, ze to tam vubec je. Docela ty lidi obdivuju se za zabyvaji z
jejich pohledu jiste blbinama (jako je cpani informaci na internet) Maji
spoustu jine, imho skutecne dulezitejsi prace nez exportovani do pro ne
exotickeho formatu.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz