Graficka karta

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Úterý Srpen 13 12:50:07 CEST 2002

Jan Kasprzak wrote:
> : - dokonaly 2D obraz (3D vykon je uplne zanedbatelny)
> : - bezproblemova podpora TVout pod Linuxom (rozumejte drivers, etc.)
>
>         Nestacilo by pouzit VGA-to-SCART konvertor, ktery byl nedavno
> popisovany na www.root.cz? Samozrejme jen v pripade, ze vase televize
> ma na SCARTu zapojeny RGB vstup.
>
>         Jinak asi by byla dobra nejaka starsi Matroxka (G100, G200).
> Ja jsem zjistil, ze nejenze na G450 nejde pod Linuxem zapnout TV-out,
> ale dokonce ani na ni nelze nastavit rezim PAL, protoze pry je to prilis
> mala frekvence :-(

Coz je samozrejme blbost - nevim proc se nezeptas :)
Je potreba nainstaloval si  driver od matroxu a nakonfigurovat optiony
do
XF86Configu - podle doc by to melo fungovat zcela normalne.

Na avifile.sf.net je i skript ktery v te knihovny vypne  macrovision
ochranu
- vazne nemam vubec nejmensi tuseni jak ten skript vzniknul a kdo
ho udelal :)

Je potreba pokud mas vystup vedeny do videa aby neblikal jas.

--
  .''`.    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}
 : :' :          Debian GNU/Linux maintainer - www.debian.{org,cz}