promise fasttrack 100 tx2 a instalace RH7.3 (delsi)

Tomáš Vávra ldf na mendelu.cz
Čtvrtek Srpen 15 06:57:48 CEST 2002

Dobry den

mam takovy problem pri instalaci RedHatu 7.3.
Popisu postup instalace
nejdrive hardvare 4xdisk (2x40Gb a 2x120Gb) PIII 1GHz 512MB Ram na promise
radici jsou pouze ty 40-ky

boot: expert
vlozim ovladac stazeny z www.promise.com
ovladac se zavede
pokracuji v instalaci
Prvni problem je v tom ze se zobrazuje 2x 120 - IDE, 1x40 SCSI ale hlavne
2x40 znovu ikdyz tam nemaji co delat.
nastavim hda a hdc (ty 120) na softwarovy raid pripojeni /home a /var
u sda nastavim pripojeni /, /boot,/usr a swap
to je ok
pokracuji dale ...... ted preskocim standardni nastaveni
jako loader chci pouzit grub na /dev/sda ale zkousel jsem i /dev/hda
pri zacatku instalace mi to nahlasi ze kernel nemuze cist z jednotky
/dev/hde a /dev/hdg dam ignorovat
instalace probehne ok
po instalaci mi grub napise
GRUB Hardisk Error a ted po dalsim pokusu uz jen LI
ale z diskety mi to nabootuje (avsak pro server to neni zrovna elegantni
reseni!!!!!)

Tak Vas prosim nekoho o nejakou radu

Dekuji
Tomas Vavra