promise fasttrack 100 tx2 a instalace RH7.3 (delsi)

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Srpen 15 09:37:49 CEST 2002

"Tomáš Vávra" wrote:
> po instalaci mi grub napise
> GRUB Hardisk Error a ted po dalsim pokusu uz jen LI
> ale z diskety mi to nabootuje (avsak pro server to neni zrovna elegantni
> reseni!!!!!)

Proc ne, stejne se bootuje jednou za petiletku. Videl jsem vetsinu
Novell serveru startovanejch z diskety. :-))

> Tak Vas prosim nekoho o nejakou radu

Pokud jsem pochopil, tak se ma startovat z toho RAIDu, cili sda?
Pak dle meho nazoru je problem v tom, ze BIOS vidi disky v jinem
poradi nez je vidi GRUB/LILO, coz zpusobuje problemy.
Pokud nabootujete z diskety system a pak zkusite nainstalovat LILO,
tak by to melo hodit blabolek, ze poradi disku neodpovida BIOSu.
Nahlednutim do manualovych stranecek od lilo.conf zjistite, ze
tam pro ten pripad je neco takovedleho  pro pripsani na zacatek
lilo.conf:
disk=/dev/sda
	bios=0x80
disk=/dev/hda
	bios=0x81

Jak se to dela v grubu netusim, nepouzivam.

		Majkl