OpnOffice CZ zase - tentokrat na jeste starsi systemy

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Srpen 15 07:56:14 CEST 2002

Ahoj,

mam dotaz, jak se dostat ke spravnemu glibc, abych nainstaloval OO CZ ?
Z FAQ jsem ten postup zkusil, jelikoz mam RH6.2, tak to dopadlo (jako
vzdy s RPM) spatne.

Stahl jsem ono glibc2-2-5...rpm, to potrebovalo ke sve funkci RPM4.0.4 (
proc tomu zmetku nestaci 4.0.2???), stahl jsem rpm4.0.4 - to melo
dalsich 20 zavislosti, s --nodeps to neslo ( nemohu se dostat do
databaze db1 - proc, vzdycky a s jinymi programy to fungovalo!, jestli
ne, protoze to tam ma rpm3.0.4 a ja uz mam 4.0.2??? , segmentation
fault) a vy.ral jsem se na to. Jak jsme se tady pred nedavnem "bavili" s
Radkem Vybiralem, porad si stojim na tom, ze RPM je NEJPITOMEJSI (klidne
dodam jine slovo) system v celem Linuxu.

Neminim upgradovat celou distribuci, protoze ta soucasna mi funguje, jak
ma, takze se ptam - lze nekde sehnat ty spravne GLIBC2-2-5-GCc3.0 jako
tar.gz nebo podobny uzivatelsky pritulny format? Predpokladam, ze neco
takoveho musi existovat i pro uzivatele Debianu, SUSE a jinych non-RH
dister.

Diky,

Vasek

P.S. Prosim, zadny flame o upgradech, uz tak jsem se hned po ranu doma
vztekl s RPM, to mi stacilo.