OpenOffice CZ zase - tentokrat na jeste starsi systemy

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Srpen 15 11:01:07 CEST 2002

Zdravim jeste jednou,

omlouvam se za predchozi ton prispevku, psal jsem prilis brzo po excitaci.

Mam dotaz, kdyz stahnu nove gcc 3.1 a glibc2.2 a prelozim ( to gcc
starou 2.95.3kou a glibc tim novym prelozenym gcc-ckem), bude mi to
stacit na instalaci openoffice_cz ?

Logicky mi pripada, ze ano, ale nejsou tam jeste nejake dalsi zavislosti
nebo zadrhely, ktere v FAQ nejsou uvedeny ?

Vasek