Vypalovaci frontendy (was: linuxova vypalba neni videt ve windowsech)

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Čtvrtek Srpen 15 11:02:06 CEST 2002

=====================

Myslim, ze graficke frontendy maji zakladni vyhodu v tom, ze
muzete prochazet adresarovy strom a mysi pretahovat soubory,
ci adresare ktere chcete vypalit. Take vam ukazuji kolik mista
palba na CDcku zabere, cili napr. jestli se tam vubec vejde.
To se na konzoli udelat neda. Vam se tyhle vlastnosti zdaji nepotrebne?

Navic k3b ma interface hodne podobny Neru, ktery je velmi rozsireny
a mnoho uzivatelu s nim umi zachazet. Nejde o to, ze bych byl
liny nekomu neco vysvetlovat, ale proste povazuji ten zpusob za
dobry a pochopitelny.

--
zdravim
Tosovsky