Vypalovaci frontendy (was: linuxova vypalba neni videt ve windowsech)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Srpen 15 11:05:33 CEST 2002

On Thu, Aug 15, 2002 at 11:02:06AM +0200, TOSOVSKY Ales wrote:
> Myslim, ze graficke frontendy maji zakladni vyhodu v tom, ze
> muzete prochazet adresarovy strom a mysi pretahovat soubory,
> ci adresare ktere chcete vypalit. Take vam ukazuji kolik mista
> palba na CDcku zabere, cili napr. jestli se tam vubec vejde.
> To se na konzoli udelat neda. Vam se tyhle vlastnosti zdaji nepotrebne?

man mkisofs, volba -print-size

nemam nic proti graf. frontendom, ale command line sa mi zda PRESNEJSI a
RYCHLEJSI ... nemozu vzniknut ziadne nedorozumenia, pripadne
neimplementovane volby z mkisofs v graf. programe, ktore potom CHYBAJU

> Navic k3b ma interface hodne podobny Neru, ktery je velmi rozsireny
> a mnoho uzivatelu s nim umi zachazet. Nejde o to, ze bych byl
> liny nekomu neco vysvetlovat, ale proste povazuji ten zpusob za
> dobry a pochopitelny.

v poriadku ;-)) kazdy ma svoj nazor ;-)

ja mam urobene skriptiky na tvorbu iso imidzov, kazdy adresarovy strom
ma pred napalenim urobene md5sumy, kazdy subor sa kontroluje na max.
dlzku nazvu a podobne - vysledny iso imidz s md5sumou imidzu je potom
pripraveny na napalenie

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE