APC Back UPS PRO 1400VA - jo?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Srpen 15 11:32:56 CEST 2002

Prave jsem tri hodiny poctive procital archiv konference, cetl jsem i
clanek na abclinuxu, videl jsem stranky apcupsd (oboje), byl jsem na
NUT. Predpokladam, ze teoreticky jsem vyzbrojen dostatecne, tak jsem se
chtel zeptat uz jen na prakticke zkusenosti.

Potrebuji zalohovat tri nebo ctyri linuxove servery (bezne PC bez
monitoru) jednou UPS, zrejme tou co je v $subj. Nikde mi nebezi Xka.
Chci aby jeden pocitac vypnul po siti ty ostatni (master/slave). Chci,
aby se vsechny potom nekdy taky samy zapnuly (3xATX, 1xAT zdroj). Bude
to fungovat? Je 1400VA (950W, 23 minutes with 475W load) OK nebo KO? Je
Back UPS za 14 tisic dobra volba?

Diky.

Petr