APC Back UPS PRO 1400VA - jo?

Dusan Zatkovsky msk na web.markiza.sk
Čtvrtek Srpen 15 11:52:40 CEST 2002

Hello Petr,

Thursday, August 15, 2002, 2:32:56 AM, you wrote:

PS> Potrebuji zalohovat tri nebo ctyri linuxove servery (bezne PC bez
PS> monitoru) jednou UPS, zrejme tou co je v $subj. Nikde mi nebezi Xka.
PS> Chci aby jeden pocitac vypnul po siti ty ostatni (master/slave). Chci,
PS> aby se vsechny potom nekdy taky samy zapnuly (3xATX, 1xAT zdroj). Bude
PS> to fungovat? Je 1400VA (950W, 23 minutes with 475W load) OK nebo KO? Je
PS> Back UPS za 14 tisic dobra volba?

S APCUPSD mam silne negativne skusenosti, ale uz 2x som instaloval
NUT a bezi v pohode.Je to sice torzku tazsie na pochopenie, co vsetko
treba nastavit, ale potom je to uz OK.
S tym automatickym zapinanim nemam prakticke skusenosti.Viem, ze cez
NUT sa da UPSke povedat, kolko ma cakat po nabehnuti prudu do
privedenia napatia na vystupy.Treba ale takisto mat ATX masinu, ktora
sa sama zapne po zapnuti prudu.S AT problem nebude.

--
Best regards,
 Dusan                            mailto:msk na web.markiza.sk