APC Back UPS PRO 1400VA - jo?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Srpen 15 12:26:12 CEST 2002

Petr Stehlik wrote:
> Potrebuji zalohovat tri nebo ctyri linuxove servery (bezne PC bez
> monitoru) jednou UPS, zrejme tou co je v $subj. Nikde mi nebezi Xka.
> Chci aby jeden pocitac vypnul po siti ty ostatni (master/slave). Chci,
> aby se vsechny potom nekdy taky samy zapnuly (3xATX, 1xAT zdroj). Bude
> to fungovat? Je 1400VA (950W, 23 minutes with 475W load) OK nebo KO? Je
> Back UPS za 14 tisic dobra volba?

V kombinaci s NUTem to jde udelat bez vetsich potizi (nezapomente mit
na te UPS take ten hub/switch mezi temi servery :-).
Zkontrolujte si u tech ATX pocitacu, zda maji v BIOSu volbu pro
automaticke zapnuti po obnoveni napajeni, jinak se vam nezapnou
(s troskou nasili jde pak vyresit pomoci wake on lan z toho komplu
s AT zdrojem).
APC1400 je "celkem v pohode", ale je nutno si overit, zda je v ni
nastaveno nabijeci napeti odpovidajici danemu typu instalovanych
baterii.
APC to ma zvykem nastavovat blbe pro modely 1000 a vyse (prilis vysoke).
Co se vykonu tyce, tak je treba si overit, co ty PCcka dohromady zerou,
neni vhodne mit UPS zatizenou na vic nez cca 75%. Pak zacinaji nastavat
problemy.

	Majkl