Omezovani provozu za proxy?

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Čtvrtek Srpen 15 15:17:49 CEST 2002

Peter Surda wrote:

> Ahoj

> Len tak nahodou som nepisal za poslednych par dni dlhe emaily na tuto temu?

> Otazka: preco? Je dovodom, ze musite vela platit, alebo ze "to je pomale"?

> Pozri archiv za posledny tyzden/dva.

Ahoj,
omlouvam se jestli to tady slo, nejak jsem si toho nevsiml. Duvodem pro
rozdeleni je, ze pokud nekdo z vedeni chce neco stahovat, tak aby mel
nejakym zpusobem zaruceno, ze mu to pojede aspon na nejakych 128kB,
nejlepe vsak na 256kB (celkove mame 512kB), i kdyz zrovna cely zbytek
firmy stahuje jako o zivot. Takze predstava je - udelat pomoci HTB
nekolik trid, ktere si tu linku pekne rozdeli a pokud sefstvo zacne
stahovat, tak se mu prideli rekneme polovina kapacity a trida pro zbytek
firmy dostane druhou polovinu. Takhle nejak by to mohlo fungovat (pokud
udelam dve tridy na stejne urovni hierarchie a kazde dam stejnou
pomernou cast linky, tak dostane kazda polovinu) nebo ne?

Zdenek