Apache, MM: failed - vyreseno

Ondrej Raska or na miton.cz
Čtvrtek Srpen 15 19:48:07 CEST 2002

> Jeste je mozna vhodne se zamyslet nad tim, odkud tam ty prostredky zustaly
> - pokud to nejaky program po sobe neuvolnuje, je dobre ho opravit, nebo
> alespon reportovat chybu (ktery program ho vytvoril asi tak uplne
> nepoznate, ale ipcs -c Vam alespon vypise uid/gid).

Při restartu apache vždy přibudou 2 řádky. Jestli to dobře chápu neuvolnily se
potřebné prostředky.

19496963   600        root       root       root       root
19824644   600        root       root       root       root

Nevím v čem to je, ale mám dva stroje s podobnou konfigurací a na tomto je
navíc mod_throttle - že by ten? Na stránce mod_throttle nic o těchto možných
chybách pro moji SW konfiguraci nepíší.
--

S pozdravem

Ondřej Raška

MITON CZ, s. r. o.
Soukenna 1, 466 01  Jablonec nad Nisou, Czech Republic