Apache, MM: failed - vyreseno

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Srpen 15 22:23:18 CEST 2002

On Thu, 15 Aug 2002, Ondrej Raska wrote:

> Při restartu apache vždy přibudou 2 řádky. Jestli to dobře chápu
> neuvolnily se potřebné prostředky.
> 19496963   600        root       root       root       root
> 19824644   600        root       root       root       root

Restart delate nejakym standardnim zpusobem (SIGHUp, pripadne pres nejake
distribucni skripty), nebo nejakou drsnejsi metodou (SIGKILL, napriklad ;)
)?

> Nevím v čem to je, ale mám dva stroje s podobnou konfigurací a na tomto je
> navíc mod_throttle - že by ten? Na stránce mod_throttle nic o těchto možných
> chybách pro moji SW konfiguraci nepíší.

Mozna o nich proste nevedi ;)

Ja mod_throttle nikde nepouzivam, a toto chovani jsem take jeste nepotkal.
Mate-li cas a chut experimentovat, tak metodou postupne eliminace ;)
zjistete, ktery 3rd party modul to dela (prtooze se nezda,ze by to delal
apache samotny), a zkuste to nadhodit bud v nejake relevantni konferenci,
nebo to poslete primo maintainerum.

Mimochodem, Vy nechavate apache bezet pod root.root? ;)

--
JiKos.