Omezovani provozu za proxy?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Srpen 16 08:24:29 CEST 2002

> Pokud bych to udelal pres delay pooly squida, tak kdyz jedna skupina nebude
> tahat nic, tak ta druha vic nez polovinu stejne nedostane. Kdyz to ale
> udelam pres HTB, kde nastavim obema RATE polovinu rootovske tridy a maximum
> (CEIL) nastavim na celou rootovskou tridu, tak pokud jedna pulka nepojede,
> tak druha dostane celou kapacitu. To je asi lepsi reseni.
> Otazka pro me spis je, jestli se umi proxy prizpusobit pri stahovani
> rychlosti jakou to klient odebira. Takze kdyz mam vstupni linku 512kb a
> klienta brzdim az za squidem treba na 128kb, tak jestli squid bude i svoje
> [...]

Nechapem k comu bolo dobre tohto velkeho textu, ked sa len opakujete a
rozpisujete zbytocne co som uz napisal. Zislo by sa Vam trosku
optimalizacie :-)
Som napisal, ze squid to vie a taktiez som napisal, ze ANO nebudu moct
vyuzit celu linju v pripade ze jedna strana nebude tahat. Treba lepsie
citat.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2