Omezovani provozu za proxy?

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Pátek Srpen 16 10:23:09 CEST 2002

> Nechapem k comu bolo dobre tohto velkeho textu, ked sa len opakujete a
> rozpisujete zbytocne co som uz napisal. Zislo by sa Vam trosku
> optimalizacie :-)
> Som napisal, ze squid to vie a taktiez som napisal, ze ANO nebudu moct
> vyuzit celu linju v pripade ze jedna strana nebude tahat. Treba lepsie
> citat.

Dobre, omlouvam se Vam i Vasi mailove schrance pokud jsem toho napsal
moc, jenom Vas prispevek mluvil o reseni pomoci delay poolu squida a
vyplynulo mi z nej, ze squid se umi prizpusobovat rychlosti klienta
pokud je to delane pres delay pools, proto jsem se tak rozepsal, abych
ujasnil, co presne potrebuji.

Zdenek