Omezovani provozu za proxy?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Srpen 16 08:27:29 CEST 2002

> Spis bych se zeptal na neco jineho: proc tam ta proxy vubec ma byt?

Lebo je to proxy.

> Protoze pokud nemate vazny duvod, proc ji pouzivat, pak by asi bylo

No proxy sa dava hlavne kvoli vytazenosti linky.

> lepsi vynechat ji uplne. Podle mych praktickych zkusenosti ma proxy
> coby cache naprosto minimalni efekt, z bezpecnostniho hlediska taky

Tak to sorry , ale by ma zaujimali Vase skusenosti. Ja mam totizto take,
ze sme bezali proxy-squida za 2Mb linkou, ktora bola v kuse az po plafon a
uspesnost squida byvala niekde medzi 20-40%. Co ked si zratate je nieked
medzi 400-800 Kb/s.

> zadna vyhra - vetsina
bezpecnostnich chyb v MSIE (tak asi tri
tydne > :-)) funguje i skrz proxy, zbyva snad jedine moznost monitorovat a
> omezovat uzivatele.

Ked uzivatelia maju iba HTTP pristupne, tak sice mozu stiahnut nejaky
virus, ale nikto ich nemoze priamo napadnut.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2