Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Srpen 16 08:43:00 CEST 2002

> zaujma ma Vas nazor na update servera (to znamena, ze mam naistalovane len potrebne balicky bez graf.rezimu a inych nepotrebnych balickov, t.j. len to najnutnesie) verzie 8.1 na 8.2 BlueBird? (moje username pri registrovani cracknutych programov ;)

NOvsie verzie asi nevisli pre nic za nic. takze bud ich dokladne
prestudujete, ci to potrebujete, alebo preventivne zupgradujete :-)

> 2. Ake su dalsie vyhody upgradu? Z mandrake website mam:  PHP
>Groupware: A full-featured groupware suite accessible from a secure web
> browser. Apache 1.3.23, PHP 4.1.2, MySQL3.23.47, PostgreSQL 7.2,
> Sendmail 8.12.1, Postfix 20010228...

Osobne si to vsetko kompilujem (teda kedze mam sendmail, postfix nebezim
:-)
Vyhodu upgradu ? Ze to mate v balickoch a nemusit eto kompilovat sam.
Nevyhoda je, ze tam mate mozno aj to co ste nepotrebovali.

> 3. Priebieha update z CD alebo iNETU hladko?

Nepoznam system, ktory by mal problemy s updatom. Ved preto je to update
:-)

> 4.Ake su minusy upgradu?
Ma upgrade aj minusy ? Jedine ak tie, ze treba mozno hladat dodatocny
soft, kedze stary uz mozno nebude bezat a novy je na niecom inom zavisly.

Na vasom mieste by som zacal s filozofiou, ci pracujem na spravnom mieste,
ked si kladiem taketo zbytocne otazky, bez toho aby som uz konal ;-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2