APC Back UPS PRO 1400VA - jo?

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Pátek Srpen 16 10:09:26 CEST 2002

>     A jak jinak nez pomoci software chcete nastavit jak se ma UPSka
> chovat? Toto je ukazka toho, ze jste si patricne neprostudoval
> dokumentaci, protoze veci, ktere pisete nejsou vlivem SW, SW se muze na
> hlavu stavet a presto z UPSky v tomto autonomne automatizovanem rezimu
> nic nedostane... - od urciteho okamziku proste UPSka ma za ukol pracovat
> podle sveho vnitrniho programu - ovlivneneho nekolika hodnotami - a je
> uplne jedno, co se deje jak na strane pocitace, tak na strane privodu
> energie... - o tom jsou mozna ceny a zaroven kvalita nekterych reseni...

No o tom se semozrejme nepru, ze UPSka od urciteho okamziku pracuje sama
podle sveho vnitrniho rezimu, kdyz jsem ale pred casem pouzival UPSky od
APC, tak takto zkonfigurovany nebyly a musely se na takoveto korektni
chovani (softwarove) nakonfigurovat. Problem byl, ze PowerChute demon
pro linux umel pouze s UPSkou pracovat, neumel ji vsak takto
konfigurovat. Na tuto konfiguraci bylo tehdy nutno pouzit Windowsovsky
programek od APC. Takze jde o to, jakym zpusobem nastavit tech nekolik
hodnot o kterych pisete pro cinnost toho vnitrniho programu UPSky, tohle
totiz nektere softy IMHO neumi/nedelaji...

Zdenek