APC Back UPS PRO 1400VA - jo?

Čtvrtek Srpen 15 14:53:16 CEST 2002

Zdenek Drlik wrote:
> vypadkem). Problem byva s nastavenim UPSky v kombinaci se starymi AT
> (nebo i ATX pokud nemate nastaveno softwarove vypinani), aby pokud
> softwarove shodi stroje, tak aby pri opetovnem obnoveni napajeni ze site
> napred na chvili napeti k pocitaci vypnula a pak je teprve obnovila.

	Doporucuji pozorne studovat parametry konkretnich APC UPSek, nesmite mit
UPSky za 2 tisice, ale rekneme, ze UPSky 700VA kolem 8-10 kkc umi
vsechny tyto veci bez problemu...

> UPSka totiz muze poslat demonovi signal, aby shodil server, ten provede
> shutdown a zustane viset na hlasce "Power down". Pokud se napajeni ze
> site obnovi a UPSka nesodi serveru napeti a sama se vrati do normalniho
> rezimu tak server zustane na teto hlasce viset dokud ho rucne
> neresetujete... Takze se musi UPSka nastavit softwarove tak, aby tohle
> nedelala.

	A jak jinak nez pomoci software chcete nastavit jak se ma UPSka chovat?
Toto je ukazka toho, ze jste si patricne neprostudoval dokumentaci,
protoze veci, ktere pisete nejsou vlivem SW, SW se muze na hlavu stavet
a presto z UPSky v tomto autonomne automatizovanem rezimu nic
nedostane... - od urciteho okamziku proste UPSka ma za ukol pracovat
podle sveho vnitrniho programu - ovlivneneho nekolika hodnotami - a je
uplne jedno, co se deje jak na strane pocitace, tak na strane privodu
energie... - o tom jsou mozna ceny a zaroven kvalita nekterych reseni...