APC Back UPS PRO 1400VA - jo?

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Pátek Srpen 16 10:12:14 CEST 2002

> [...]
> (pripadne si pocitac sam muze vynutit vypnuti po ukonceni shazovani
> systemu, to umi i NUT) a po obnoveni napajeni se zase zapne.
> Slusnejsi kousky se nezapnou hned, ale az ve chvili, kdy jsou nabity
> na nejakou minimalni uroven, aby dokazaly udrzet pripadny dalsi
> vypadek s korektnim shutdown cyklem.
> Pokud dojde k obnoveni napajeni po vydani prikazu k shutdown, tak
> se slusna UPSka vzdy na chvili vypne, aby se zabranilo vyse zminenemu
> problemu. Je to hlavne vec firmaware v UPSce a nastaveni par casovacu.
> UPSky od APC v rade Smart se takto chovat umeji.
Mel jsem Smart UPS, ktere se tato vlastnost dala softwarem od APC
konfigurovat a defaultne to zapnuty nemela, takze mi server zustaval
vzdycky takto viset. Musel jsem to tehdy nastavit nejakym softem od APC,
proto si myslim ze to neni jen zalezistosti firmware a nastaveni
nejakych casovacu...

> 	Majkl

Zdenek