Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Srpen 16 10:31:08 CEST 2002

On Fri, Aug 16, 2002 at 10:07:22AM +0200, Jan Satko wrote:

> Ked si zupdatujem (myslim jendo ci MDK alebo RH) vsetky sluzby, tak v
> podstate si z toho spravim novu verziu. Takto som prechadzal z 5.2 na 6.1
> a na 6.2.

Zkoušel jste si takový "ruční" přechod třeba z libc5 na glibc2? Nebo
třeba jen přechod na shadow passwords? Já ano (oboje). Na serveru by
mne taková věc nenapadla ani ve snu.

> Ked niekto chce zmenu z x.1 na x.2 a chce na to dva dni, tak ja osobne ako
> sef by som zacal hladat lepsieho cloveka. V ramci jedneho dna musim
> spravit minimalne 2 stroje.

Kdybych byl šéfem firmy, pro jejíž fungování je server zcela zásadní
a administrátor hodlal spáchat globální upgrade přímo na živém systému,
a to ještě za čtyři hodiny, tak bych se s jeho odstraněním nerozmýšlel
ani minutu.

> Keby to bolo take zlozite, tak rozne distribucie linuxu nemaju taku
> popularitu medzi ludmi.

Tohle už jsem někde slyšel: "Kdyby ty Win98 byly tak strašně nefunkční,
jak mi tvrdíš, tak by je nemohlo tolik lidí používat." :-)

> Jeden server aj ano. Tych sluzieb na serveri nie az tak vela, teda pokial
> vsetko robim cez balicky a nekompilujem.

Ono se to v devíti případech z deseti stihne i rychleji než za dvě hodiny.
A v tom desátém na tom pak strávíte dva dny tím, že se to snažíte znovu
rozchodit.

                                                           Michal Kubeček