Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Srpen 16 11:38:03 CEST 2002

> Zkousel jste si takovy "rucni" prechod treba z libc5 na glibc2? Nebo
> treba jen prechod na shadow passwords? Ja ano (oboje). Na serveru by
> mne takova vec nenapadla ani ve snu.

Zacina to tu smrdiet flamewarom :-)
Ja som nikdy nepodcenoval "rucnu pracu" :-)
Ale cely cas sa bavime o balickoch a prechod napr. z rh 5.2 na 6.1 bol aj
o libc5 a glibc2. A shadow password tiez nie je s balickami problem.
Jasne ze kompilovat by som to ani ja nechcel, najma ked zacnu vyskakovat
chybicky o potrebnych knizniciach a uz sa vezieme...

> Kdybych byl sefem firmy, pro jejiz fungovani je server zcela zasadni
> a administrator hodlal spachat globalni upgrade primo na zivem systemu,
> a to jeste za ctyri hodiny, tak bych se s jeho odstranenim nerozmyslel
> ani minutu.

Nerozculujte sa a porozmyslajte. Ked nutne ten server potrebujete pre
svoje fungovanie, tak ten upgrade asi nebudete robit vtedy, ked ho
potrebujete. Co myslite kolko malych firiem vlastni dva identicke servery
a ked sa jeden upgraduje, tak druhy ho zaskakuje ? Ja myslim, ze vela si
ich to dovolit nemoze.

> Tohle uz jsem nekde slysel: "Kdyby ty Win98 byly tak strasne nefunkcni,
> jak mi tvrdis, tak by je nemohlo tolik lidi pouzivat." :-)

A ked sa zamyslite, tak je to v podstate pravda. Maju chyby, ale nie
dostatocne velke, aby ich vytlacil napr. linux.
Linux sa pretlaca hlavne kvoli cene a zvacsa do roli prave drahych
serverov.

> Ono se to v deviti pripadech z deseti stihne i rychleji nez za dve hodiny.
> A v tom desatem na tom pak stravite dva dny tim, ze se to snazite znovu
> rozchodit.

Svata pravda, ale o tom je zivot :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2