Omezovani provozu za proxy?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Srpen 16 11:32:08 CEST 2002

> Dobre, omlouvam se Vam i Vasi mailove schrance pokud jsem toho napsal
> moc, jenom Vas prispevek mluvil o reseni pomoci delay poolu squida a
> vyplynulo mi z nej, ze squid se umi prizpusobovat rychlosti klienta
> pokud je to delane pres delay pools, proto jsem se tak rozepsal, abych
> ujasnil, co presne potrebuji.

Mojej schranke to neuskodilo. Len clovek sa tesi na nieco aktualne
no a niekto mu to podrobne zbytocne rozopise. No a ja som to zbytopcne
rozpisovat praveze nechcel, aj ked tomu rozumiem :-)
Je to nas Vas pre ake riesenie sa rozhodnete, rady ste dostal :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2