Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Srpen 16 13:57:11 CEST 2002

> Mate pravdu. Jenze otazka znila: vyplati se updatovat na serveru mdk 81. na
> mdk 8.2? Odpoved imho zni: nikoliv. A to celkem bez ohledu na to, kolik casu
> by to zabralo.

Asi si predstavujeme pod pojmom update kazdy nieco ine.
Ja mam na mysli update balikov z 8.1 na 8.2. Nie kompletny prechod na
novy 8.2. Plus update na najnovsie baliky konkretnych programov. Ak nie su
vydane, porozmyslat nad vlastnou kompilaciou (napr. to PHP aj s apachom).
Tym v podstate ziskame vylepsene 8.2.

PS: ale napr. to PHP a apache imho mali byt upgradnute uz davnejsie

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2