Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Srpen 16 14:07:54 CEST 2002

na

> Asi si predstavujeme pod pojmom update kazdy nieco ine.
> Ja mam na mysli update balikov z 8.1 na 8.2. Nie kompletny prechod na
> novy 8.2. Plus update na najnovsie baliky konkretnych programov. Ak nie su
> vydane, porozmyslat nad vlastnou kompilaciou (napr. to PHP aj s apachom).
> Tym v podstate ziskame vylepsene 8.2.

Myslite neco jako stahnout baliky pro 8.2 na server s 8.1 a dat tam rpm -Fvh
*rpm? To povazuju asi za to nejhorsi, co muze clovek udelat. Dost to odrovna
(minimalne teoreticky) pouzitelnost updatu pres urpmi (coz je imho jeden z
nejvetsich plusu mandraku) nemluve o tom, ze to _updatne_ glibc a kernel na
systemu, ktery na dotycne verze neni ani minimalne testovan. Muze to, ale
taky nemusi, fungovat. V ramci jedne rady by to _mohlo_ fungovat, doporucit
to ale rozhodne nelze.

Ja samozrejme updatovat - z updatu pro aktualne pouzivanou distribuci. Ale
vyrabet distribuci mdk 8.15 naznacenym zpusobem NA SERVERU je hazard.

Muzete mi rict nejaky argument pro to, proc tuhle proceduru postupovat na
produkcnich serverech? Tedy krome argumentu "rad mam vse nejnovetsi". Ten je
na serveru cestou do pekla.
Kdyz uz jsme u toho, budete nekdo updatovat produkcni servery na mdk 9.0
hned jak vyjde?
---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz