ikony programu v X11

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pátek Srpen 16 15:06:00 CEST 2002

ZP>  ale jiste, ze to je bezne. XPM je ve sve podstate C zdrojak, takze nic
ZP> nebrani tomu, abyste jej vlozil napr. jako include (ted me asi nekdo zabije
ZP> :) do sveho C/C++ projektu a zapracoval do binarky.

Jo, to samozrejme vim, ale tady se jednalo o ikonu vlastniho programu.
Je mi jasne, ze ikony do toolbaru a podobne se zakompilovavaji.
Ostatne asi pred rokem tu o tom bezel jakysi thread, pokud si dobre
vzpominam. Spatne jsem se vyjadril, myslel jsem to tak ze drtiva
vetsina programu ma svoji vlastni ikonu, urcenou pro program jako
takovy, nekde extra jako samostatny soubor. A v tom se (alespon
doufam) nemylim.

Tomas