ikony programu v X11

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Srpen 16 14:28:21 CEST 2002

On Friday 16 August 2002 14:15, you wrote:
> Ahoj,
>    myslim ze kompilace ikon do programu v Linuxu nehrozi, alespon to
>    neni nijak bezne. Ikony jsou vetsinou jako samostatny soubor, treba

 ale jiste, ze to je bezne. XPM je ve sve podstate C zdrojak, takze nic
nebrani tomu, abyste jej vlozil napr. jako include (ted me asi nekdo zabije
:) do sveho C/C++ projektu a zapracoval do binarky.

 Napriklad mnoho programu pouzivajicich Qt knihovnu tohle dela, ta knihovna ma
celkem komfortni funkce na praci s XPM a konverzemi do bitmap - ostatne jako
i dalsi graficke knihovny ... . Potom je mozne, ze se na toolbarech objevuji
ikonky, aniz si pro ne program nekam saha.

--
z.p.