APC Back UPS PRO 1400VA - jo?

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Pátek Srpen 16 14:39:00 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>     Jinymi slovy za to nemuze UPS HW, ani apcupsd, ale proste a jen
> powerchute pro Linux (ktery uz neexistuje). Ja o tom vim take, jenze
> svalovat vinu za neschopnost urciteho komercniho software na neco uplne
> jineho - ve Vasem pripade na apcupsd, ktery vsemi zminovanymi funkcemi
> davno oplyva a umi to skutecne perfektne, dokonce lepe nez PoerChute for
> Windows - overte si na aktualni verzi sam... - neni korektni, proto jsem
> chtel vedet, kde mate (mel jste) problem a ukazalo se, ze je uplne
> jinde, nez jste anoncoval.

Asi jste si me spletl s prispevatelem, ktery tvrdil ze ma s apcupsd
spatne zkusenosti. Kdyz si projdete thread nazpet, tak uvidite ze se
jedna o nekoho jineho, ja jsem opravdu zadny problem s apcupsd
neanoncoval. Clovicek ktery tady anoncoval "silne negativne skusenosti"
s apcupsd je opravdu nekdo jiny... ;-)
Sam apcupsd na nekolika serverech pouzivam k plne spokojenosti a take
jsem ho ve svem prispevku tazateli doporucil, jen jsem chtel upozornit
na tuhle "vlastnost" APC UPS, kdy pokud je soft nablbly (PowerChute),
tak se to takto chova.
S pozdravem

Zdenek D.