databaze

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Srpen 16 16:27:45 CEST 2002

> no asi toto - nekolik tabulek, ve vzajemnych vztazich (moznost umistovat
> i obrazky) a graficke rozhrani, ktere si upravim (proste jak v ACCESSu),
> nevim jak to lepe popsat

Proc tedy nepouzijete access kdyz je tak dokonaly ;-) Ale vazne, pokud tohle
je vsechno, co vyzadujete, bude vam stacit libovolna databaze.
Jinak mi neni jasne, co znamena "graficke rozhrani, ktere si upravim". Vim,
co je graficke rozhrani k systemu xy (to ma asi kazda databaze" a taky aspon
tusim, co jo graficke rozhrani k aplikaci pracujici s databazi.

Pokud chcete databazi, kterou pres klikaci rozhrani naklikate, pak zmacknete
cudlik a ona z toho vypadne graficka aplikace pracujici s navrzenou
databazi, tak mate nejspis co se linuxu  smulu.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz