databaze

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Srpen 16 16:32:52 CEST 2002

On 16/08/2002, Zdenek Mazanec wrote:

> Proc tedy nepouzijete access kdyz je tak dokonaly ;-) Ale vazne, pokud
> tohle je vsechno, co vyzadujete, bude vam stacit libovolna databaze.
> Jinak mi neni jasne, co znamena "graficke rozhrani, ktere si upravim".

Asi vytvoreni vlastnich pohledu na data - formularu a tak, ne?

> Pokud chcete databazi, kterou pres klikaci rozhrani naklikate, pak
> zmacknete cudlik a ona z toho vypadne graficka aplikace pracujici
> s navrzenou databazi, tak mate nejspis co se linuxu  smulu.

Co treba Gaby? Mne to prijde jako docela zajimavy projekt
(http://www.theridion.com/gaby/).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka