Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Srpen 16 17:08:52 CEST 2002

> Ono prave ide o to ze novsie verzie(napr. sendmailu) maju kopu novych veci
> a niektore z nich sa ukazu ako derave. Napr. uz dlhsi cas som si
> nevsimol, zeby bolo nieco novsie ako 8.11.6. A ked pozriem na na
> 8.12.x(napr. MDK ma 8.12.1) tak uz je 8.12.5 a uz je dovod na upgrade.
> Preto radsej ja osobne drzim 8.11.6.
Ano, proto distributori BACKPORTUJI objevene chybu do starsich verzi. Mnohe
mandraky maji posledni vydane php ve verzi 4.0.6 a presto nejsou postizeny
chybami, ktere ve vanila 4.0.6 jsou.
Asi souhlasite s nazorem, ze udelat backport je slozitejsi nez proste
prelozit novou vanila verzi. Presto se to dela. Proc asi? Duvod je nasnade a
uz tu mnohokrat padl - udrzet konzistenci.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz