Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Srpen 16 16:31:32 CEST 2002

> Docela rozsireny mytus ;-) Vetsina distributoru backportuje opravy chyb i do
> puvodnich verzi (ty se pak lisi pouze cislem buildu). Skutecne si myslim, ze
> duvod k upgradu podporovane disrubuce je pouze pokud nejaka funkcnost
> _chybi_.

Ono prave ide o to ze novsie verzie(napr. sendmailu) maju kopu novych veci
a niektore z nich sa ukazu ako derave. Napr. uz dlhsi cas som si
nevsimol, zeby bolo nieco novsie ako 8.11.6. A ked pozriem na na
8.12.x(napr. MDK ma 8.12.1) tak uz je 8.12.5 a uz je dovod na upgrade.
Preto radsej ja osobne drzim 8.11.6.

Ale s novymi verziami je to vzdy tak. Prinasaju nieco nove a este to
nebolo haldou nadsencov poriadne otestovane v realnej prevadzke.

Ale inak s Vasim nazorom plne suhlasim.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2