wu-ftpd, nastavenie prav

taranis taranis na inmail.sk
Sobota Srpen 17 11:29:34 CEST 2002

>Beze všeho: man ftpaccess, vyhledejte si slovo 'directory', hned první
>výskyt je v odstavci, který odpovídá na vaši otázku. Tak je tomu
>aspoň pro verzi 2.6.2.
>
>Jiná varianta: na www.linux.cz je archiv tohoto listu, ve zmíněném
>Meta-FAQ je odkaz. Zkuste ve vyhledávání zadat 'wu-ftpd' a zvýšit
>počet odpovědí na 50. Co se asi tak skrývá v threadu začínajícím
>dotazem 'wu-ftpd nelze uzivatelum omezit pohyb po serveru'?
>Při mírně obratněji zvoleném dotazu by nebylo třeba ani zvyšovat
>počet odpovědí.

> [...]
                                                     Michal Kubeček
Tou vetou "vtedy sa mi uz moc manualy citat nechce" som nemyslel fakt, ze by
som sa na manual k wu-ftpd uplne vykaslal, ale ze mam akysi odpor k tym
anglickym manualom a ked som to nenasiel v knihe kde je wu-ftpd venovane dost
priestoru nepredpokladal som, ze sa to bude nachadzat v manualovej stranke.Tak
som manual len rychlo preletel.
Na archiv linux na linux.cz som uplne zabudol.Sorry, je to moja chyba a dufam, ze
sa uz nehnevate.
							    Taranis