wu-ftpd, nastavenie prav

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Srpen 17 00:05:49 CEST 2002

On Fri, Aug 16, 2002 at 02:50:46PM +0200, taranis wrote:

> PS: Mozete mi napisat tu manualovu stranku kde je popisany moj problem?

Beze všeho: man ftpaccess, vyhledejte si slovo 'directory', hned první
výskyt je v odstavci, který odpovídá na vaši otázku. Tak je tomu
aspoň pro verzi 2.6.2.

Jiná varianta: na www.linux.cz je archiv tohoto listu, ve zmíněném
Meta-FAQ je odkaz. Zkuste ve vyhledávání zadat 'wu-ftpd' a zvýšit
počet odpovědí na 50. Co se asi tak skrývá v threadu začínajícím
dotazem 'wu-ftpd nelze uzivatelum omezit pohyb po serveru'?
Při mírně obratněji zvoleném dotazu by nebylo třeba ani zvyšovat
počet odpovědí.

Oboje máte do pěti minut hotové, v prvním případě se nemusíte ani
připojovat. Normálně bych tak podrážděně neodpovídal, ono se může
stát, že člověk hledá v manuálu a odpověď přehlédne,  ale to, co
jste napsal ("...vtedy sa mi uz moc manualy citat nechce. Takze potom
otravujem Vas."), mne poněkud nadzvedlo ze židle. Nedivte se.

                                                     Michal Kubeček