Re: Jak vytváříte .config při ugradu jádra ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Sobota Srpen 17 22:27:41 CEST 2002

No jo, jenže jak ten make oldconfig funguje ?

Moje situace: Linux běží třeba na jádru 2.2.20 no a já mám schovaný
".config" z verze 2.4.17 a chci ho transformovat na 2.4.19 ... jak to
provedu ?

Když jsem zkoušel (ještě před položením dotazu) do zdrojáků jádra 2.4.19
nahrát starý 2.4.17 .config a spustil make oldconfig, tak vznikl takový
.config, že v něm skoro nic nebylo a byl k nepoužití. Je řešením na moji
situaci make oldconfig nebo musím zvolit jiný postup. Např. najet jádro
2.4.17 a z něho spouštět make oldconfig do 2.4.19 zdrojáků. Zkoušel jsem
spojovat .configy přes diff programy a tudy cesta opravdu nevede.

Dík za rady, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

> Nastavujete vľdy vąechno od začátku nebo existují nějaké postupy, jak
> bezpečně konvertovat config 2.4.18 na config 2.4.19 ? (nebo třeba 2.4.16
> -->2.4.19)
make oldconfig

> Díky, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) ľabák v linuxu (-;
Bye,

Peter Surda (Shurdeek)