Jak vytváříte .config při ugradu jádra ?

Sobota Srpen 17 22:40:18 CEST 2002

On Sat, Aug 17, 2002 at 10:27:41PM +0200, n_petr na seznam.cz wrote:
> No jo, jenže jak ten make oldconfig funguje ?
Jednoducho.

> Moje situace: Linux běží třeba na jádru 2.2.20 no a já mám schovaný
> ".config" z verze 2.4.17 a chci ho transformovat na 2.4.19 ... jak to
> provedu ?
>
> Když jsem zkoušel (ještě před položením dotazu) do zdrojáků jádra 2.4.19
> nahrát starý 2.4.17 .config a spustil make oldconfig, tak vznikl takový
> .config, že v něm skoro nic nebylo a byl k nepoužití.
Nieco si robil zle (nepytaj sa co, lebo si mi nedal dost informacii). Nedal si
nahodou po skopirovani stareho .config-u make mrproper? Lebo to by ho zmazalo.

oldconfig funguje tak, ze pre premenne, ktore su aj v starom aj novom, sa
vezme stara hodnota, a pre premenne, ktore v starom nie su, sa spyta. Teda
presne to, co potrebujes.

> Je řešením na moji situaci make oldconfig nebo musím zvolit jiný postup.
Malo by to fungovat. Ked nefunguje, robis nieco zle.

> Dík za rady, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;
Bye,

                   Disc space - The final frontier.