Jak vytváříte .config při ugradu jádra ?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Neděle Srpen 18 20:28:19 CEST 2002

n_petr na seznam.cz wrote:

> Jak vytváříte .configy při ugradu jádra ? Nastavujete vždy všechno od
> začátku nebo existují nějaké postupy, jak bezpečně konvertovat config
> 2.4.18 na config 2.4.19 ? (nebo třeba 2.4.16 -->2.4.19)

Ja osobne jsem "zatracene neduverivy" takze si vzycky ten config pojmenuji
cislem verze+patche+datum (ergo je ten nazev pak jedinecny). Pak do cisteho
adresare rozbalim tarball noveho jadra, prihraji sem ten stary config a dam
make xconfig. Nevim, jak radkovy config nebo menuconfig, ale xconfig
umoznuje si "stary" config jednoduse nahrat, zauktualizovat a pak ulozit
pod jinym jmenem. Mam ted jadro 2.4.18 z rpm balicku, ale vyse uvedeny
postup jsem pouzival od 2.2.16 az do 2.4.17. No a pak je tech "six make"

make dep
make clean
make bzImage
make modules