Linux progress patch

Macros The Black macros na fear.cz
Pondělí Srpen 19 03:09:41 CEST 2002

Tomáš Lašťovička wrote:
>  Ahoj,

Zdar ;)

> nevíte někdo, kde roste %SUBJ pro novější jádra řady 2.4? google našel
> jen verzi pro 2.4.14-pre1(?) a pro stabilní 2.4.13, na oficiálních
> stránkách projektu je dokonce jen 2.4.12. nebo je nějaký nový projekt,
> který LPP nahrazuje? Co používá Mandrake?

vetsina toho co vidis v novejch jadrech jsou porty starsich LPP pro ty
vyssi jadra ...
aspon to predpokladam, protoze se 2.4 jadro v te oblasti moc nemeni,
sam jsem si to portoval do 2.4.18ky a nebyly s tim zadne vetsi potize ...

hmmm ... tak jsem to tady v prubehu psani mailu portnul pro 2.4.19 ...
mas to
na 3ffe:80ee:66f::1 v /tmp ;P

ale jinak i http://www.fear.cz/lpp-2.4.19-macros.patch.bz2

>    Děkuji za odpověď