Linux progress patch

Tomáš Lašťovička 42734353 na seznam.cz
Pondělí Srpen 19 19:03:51 CEST 2002

  Zdenek Mazanec wrote:

>Teda vy musite mit opravdu hodne casu, kdyz se zabyvate tim, co vam box
>zobrazuje pri bootovani.

Jsem student a mám prázdniny. jejich větší část věnuju Linuxu. času mám
tedy poměrně dost :)

>To je otazka, kernelovych patchu ma asi tak 1000. Ekvivalent funknosti ma -
>pokud je nainstalovan balik bootsplash. Bohuzel nemam tolik casu abych
>zjistil, zda pouziv nejaky kernelovy patch jen kvuli tomu (imho nikoliv,
>proste nahodi frame buffer v iniskriptu a presmeruje boot hlaseni na
>posledni konzoli)

Děkuji, podívám se na to... jak jsem prohlížel archiv konference,
narazil jsem na thread "Obrazek misto vypisu pri startu systemu", kde
Ladislav Strojil píše, že se o toto zobrazování v Mandraku stará program
Aurora, který jsem ale nenašel, google mi nabízel pouze australskou
firmu a nějaký ruský křižník :) . na ten bootsplash se podívám.

Garfield

--
Man and machine: The neverending fight :)

Tomas Lastovicka
ICQ 116950347
42734353 na seznam.cz