Wine WinMM

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Pondělí Srpen 19 15:56:19 CEST 2002

nepomohlo... zkousel jsem nahodit jen Xserver aby nehrozilo, ze se mi
tam rezbehne arts (samozrejmne jsem zkontroloval, jestli tam vazne nic
neni ps -A a nebylo) procez dd if=/dev/random of=/dev/dsp doznalo
spravneho vysledku (samozrejmne s bednickami naplno:-)) ale stejne to
nepomohlo

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html