Jak ukončit Linux při výpadku napětí

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Srpen 19 17:24:25 CEST 2002

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Dobra - a apcupsd je pouze Linux only reseni? (nevim, nabizim jako ideu)

To by mel posoudit nejaky odpornik na apcupsd.
Dobra, nez mi prebootuje vyvojovej komputer po dalsim kernel panic,
tak koukam do dokumentace a vidim, ze prvni kapitoly o WinNT tam resi,
jak NTckam zakazat detekci krysy na seriovem portu, tak usuzuji,
ze by apcupsd mel zvladat i tuto konfiguraci (UPS na winNT a shazovat
linuxy kolem).
NUT v soucasne dobe umi jen opacnou konfiguraci.

	Majkl