Upgrade subsystemu postgresql na RH 7.1

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Srpen 20 10:05:02 CEST 2002

> Strelim od boku - ze by jste potreboval jeste upgrade php-pgsql?

Take jsem tak uvazoval. K php-pgsql z RH 7.3 zrejme bude
ale potreba i nove php?  Pouzivam apache a php jako modul.

Dale si nejsem jist, jestli k php nebude potreba novy apache.

Pri zkopirovani nove verze souboru  pgsql.so se tento nenacetl,
ovsem bez chyby.

Pri pokus o rpm -U php-pgsql se vyrojilo tolik zavislosti, ze
si nedokazu predstavit, ze bych je dokazal uspokojit. To uz
by asi bylo jednoduzsi upgradovat OS. Prekladat apache a php
separatne nechci.

Takze muj dotaz zni - upgradoval pomoci rpm  nekdo v RH 7.1
uspesne postgresql na verzi postgresql 7.2 a rozbehal napojeni
z php??

S diky OldFrog.