Upgrade subsystemu postgresql na RH 7.1

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Úterý Srpen 20 09:59:33 CEST 2002

OldFrog napsal:

> Prijemnou noc,
>
> kterak bezbolestne instalovat na RedHat 7.1 PostgreSQL7.2 vcetne modulu
> pro php?
>
> Pokousel jsem se instalovat rpm balicky
>
> postgresql-libs-7.2.1-5.i386.rpm
> postgresql-7.2.1-5.i386.rpm
> postgresql-server-7.2.1-5.i386.rpm
>
> z RH7.3 s vysledkem:
>
> 1. Databazovy stroj PostgreSQL (postmaster) bezi, funguje spojeni z
> konzole (pgsql)
> 2. Nenacte se modul pgsql.so pro php, php aplikace hlasi priblizne
> pg_connect() - function not defined
nemáte nainstalovaný modul do PHP php-pgsql zkuste ho doinstalovat (z
původní distribuce), pokud nepoběží stáhněte si z nové distribuce
php-pgsql<version>.src.rpm a dejte rpm --rebuild php-pgsql..... možná
budete potřebovat ještě postgresql-devel stejné verze jako běžící postgre

stefan

PS: snad je to pochopitelný :O)))