Upgrade subsystemu postgresql na RH 7.1

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Srpen 20 12:23:18 CEST 2002

>nemáte nainstalovaný modul do PHP php-pgsql zkuste ho doinstalovat (z
>původní distribuce), pokud nepoběží stáhněte si z nové distribuce
>php-pgsql<version>.src.rpm a dejte rpm --rebuild php-pgsql..... možná
>budete potřebovat ještě postgresql-devel stejné verze jako běžící postgre
>
>stefan
>PS: snad je to pochopitelný :O)))

Dekuji za odpoved. Je to velmi dobre pochopitelne. Spatne jsem se
vyjadril, ja
to PostgreSQL + prislusenstvi updatuju, tj. pgsql.so mam z puvodniho RH71.
Avsak s novou PostgreSQL nefunguje.

Takze hledam co nejjednoduzsi zpusob, jak aktualizovat pokud mozno pouze
samotny modul pgsql.so. Doufam ze nebude nutno aktualizovat php nebo apache.

Vy myslite, ze pujde prelozit pro "stare" php soubor pgsql.so z "nove"
distribuce?

Dik,
OldFrog.