kombinace P90+scsi4GB+ide80GB

Jaroslav Zajic arafna na quick.cz
Úterý Srpen 20 15:12:10 CEST 2002

Dobry den,
potrebuji radu.Mam obstarozni P90 s SCSI radicem a
diskem 4GB.Slouzi jako zalohovaci masina.Vznikla potreba
zvetseni kapacity disku a ja shodou okolnosti prisel velice
levne k 80GB IDE disku maxtor.Problem je v tom,ze jakmile
zapnu podporu IDE v BIOSU,tak se mi automaticky prohlasi
onen IDE disk za C a nemohu tedy nabootovat z onoho
SCSIcka.BIOSU jsem rekl,ze zadny disk IDE nema a linux
ho i pres to nasel,coz je skvele.Bohuzel,at se snazim,jak
chci,pri rozdeleni disku dostanu z te 80GB plotny pouze
asi neco okolo 10GB.Prosim,poradte.Existuje nejake
reseni?Pripominam,ze bych rad dal bootoval z onoho SCSI.

Dekuji za rady.