Streaming videa a audia smerem k Win stanicim

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Úterý Srpen 20 18:32:10 CEST 2002

Dne út 20. srpen 2002 15:10 jste napsal(a):
>   Ahoj,
>
> resim jedem problemek a jelikoz jsem relativne novy
> v problematice konverzi a transportu multimedii tak
> bych se rad zeptal, jak to ma pripadne nekdo vyreseno.
>
> Mam nekolik zdroju:
>
> 1, staticke MP3 soubory
> 2, on-line MP2 TS streamy pro audio (radia) a video (televize)
> 3, analogovy radio FM tuner
>
> a ted bych to rad vsechno v rozumne forme distribuoval
> na klientska PC, ktera ale bezi pod W2k :(

Hell low!

Pokud netrvate na GNU/GPL pak do 5 (po zaregistrovani 25) klientu je k
dispozici zdarma RealServer a RealProducer. Vsechny jmenovane cinnosti IMHO
zvlada, klienti pro vsechny rozsirenejsi platformy jsou take k dispozici.
Jen to da trosku prace s hledanim na jejich strankach.
Pred casem jsem vcelku uspesne zprovoznoval rozesilani radia Limonadovy Joe
pro mimoprazske kolegy na LANu, ale se zanikem radia to skoncilo.

BTW: Miha se mi v pameti neco o uvolneni pod GPL, ale nevim, v jakem je to
stadiu.

Karel
--
Karel Salavec